divendres, 21 d’agost del 2009

Ja ho se!! soc culpable.


Fa un mun de mesos que no faig ninguna entrada al meu blog i d'aixo soc culpable, la veritat es que tinc diverses raons encara que ninguna m'eximeix de la meva culpa.


Al mes d'octubre vaig prendre una decisió dificil i molt important, deixar la meva feina i començar a fer l'acces per majors de 25 anys a la UNED, com un repta que tenia pendent de falt molts anys, aixo va fer que dediques tot el meu temps a l'estudi i a les clases (bueno tot no, pero gran part d'ell si, ), us he de dir que aquest repte el vaig superar i am nota ( 8,58 de mitgana :-)) ) pel qual estic molt content. Aquet bon resultat en va plantejar una altra dubte ¿que he d'estudiar? i amb aixo estic d`ençà que vaig coneixe els resultats.
Possiblement acabaré fent educació social...


Una altra rao i, segurament la més important, es que no se per quina rao pero no tenia forces o moral per escriure, i aixó que m'han passat o fet un mun de coses : Vaig anar a Londres uns dies, he anat amb creuer, he visitat Roma, Napols, Pompeia, Creta, Mikonos, Rodas, Patmos... sortim amb bici molt sovint, ens banyem a la pissina, anem a la platja, etc. la veritat és que esta sent un estiu interesant i aprofitat ( a pesar de la caló).


Bueno ara diros que d'ençà el 6 d'agost i fins el 28 d'agost estic fent feina al IBSALUT (servei de salut de les Illes Balears ) amb un horari fantastic 8 a 15 de dilluns a divendres, pero, una mica aborrit, encara que el que prima es l'horari que em deixa tota la tarda per mi, a més que no m'enduc la feina a casa, cosa que avans era inevitable.


Quan s'acavi el contracte el dia 28 pues al atur i a tornar a esperar que en truquin per fer més feina.


I el dia 28 fins al 1 al mati pues a Palma de finde :-)))))


Una abraçada a totom i esper escriure mes sovint

3 comentaris:

lisebe ha dit...

Felicitacions !!!!! per la teva decisió i per la teva nota!!!

El fer un bloc es per divertiment, i explicar coses com les que acabes de dir..

Et desitjo el millor!!

Fins la proxima que no sigui si pot ser tant llarga l'espera

Kuroi Neko ha dit...

Sí, és veritat que l'havies abandonat un poc, però el que compta és que tornis i hi escriguis amb una mica de freqüència :)

A fi de comptes, les coses comencen a anar bé, jo estic molt il·lusionada amb tots els projectes que ens van sorgint i m'encanta.

Un petonet, rei :)

Douglas ha dit...

Gracies pels vostres anims noies, intentaré escriure més sovint, el tema es que no vui que el blog sigui una obligació. Ha de ser una escapatoria, una relaxació, una finestra al mon per dir les coses que vols dir, que sens, peró, mai una obligació.